Müşteri Memnuniyeti Politikası
COPA olarak; iklimlendirme sektöründe faaliyet gösterdiğimiz günden bu yana, yenilikçi, çevreci ve müşteri odaklı hizmet anlayışımızla kaliteli ürün üretmeyi ilke edinerek,müşterilerimizle sevgi ve saygı çerçevesi içerisinde karşılıklı değer yaratan işbirlikleri kurmayı benimseriz.
Tüm süreçlerimizde, müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde anlayarak, çalışanlarımız ve paydaşlarımızla birlikte bu taleplere en hızlı şekilde cevap vermeye önem veririz.
Global bakış açımızın yanısıra esnek ve kolay adapte olan yapımız sayesinde hem yurtiçi hem de yurtdışı müşterilerilerimize butik davranarak hizmet ediyoruz.
Müşterilerimizin bize her zaman ulaşabileceği iletişim adreslerimizden aldığımız öneri, şikayet ve geri bildirimler bizim için önemlidir.Müşterilerimizden gelen öneri, şikayet ve geri bildirimleri en hızlı biçimle ele alarak değerlendiririz. Önerileri dikkate alarak geliştirmeye, şikayet ve geri bildirimleri çözüme kavuşturmaya ve tekrarının yaşanmamasını sağlamaya özen gösteririz.